Lördag kväll.



Idag har vi haft en "full" dag. Nathalie och jag har varit iväg till Thomas och hästarna. Jätte mysigt om än lite kallt... :-)
Nathalie red (läs: satt på några steg) Moa och Lady. Moa går alldeles för mycket och alldeles för fort medan Lady helst inte går alls. Haha :-)

Efter det åkte vi hem. Vi tog oss en varmt bad och sen har jag lagat mat, tjejerna har tittat på film och ritat.
Nu har vi fixat iordning efter middagen, flickorna har fått sitt lördagsgodis och vi ska mysa lite i soffan innan det är dax för kidsen att sova och R o jag ska inta soffan för Mellon och diverse tillhörigheter :-)


Hoppas ni har en trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...ja, jag hörde om försöken till ridtur. Djur är ju för härliga ;-)



Puss o Kram

2011-02-20 @ 11:34:43
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0