Nattat och klart.

Barnen ligger och sover. R har krupit tar ett avkopplande i badet. Själv sitter jag här och uppdaterar. Myser en hel del med min lilla kisse också. Så fort jag lagt barnen brukar han stjäla min uppmärksamhet på bästa sätt. Gärna ligga nära, nära hels på min bröstkorg och kurra sådär jätte högt och mysigt.
Kalaset  va jätte trevligt idag. Dessvärre kom bara flickorna och jag iväg... R.. erhm, fastnade. :-D
Hur som, super trevligt kalas som alltid. Roligt för barnen att träffas och för oss andra. Och OJ så mycket gott Cattis bakat. Inte så bra kanske... allting jag lyckats gå ner gick jag bombis upp idag. haha :-)
Nu ska jag slappa.

Ny badad Evelina tidigare idag

Nattis och Nemo imorse
Nemo o jag har söndagsmys :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Carolina!

Ja, jag vill gärna göra en receptbok till dig. =) Vad roligt att du frågade. =) Sånt gör mig glad.

I vilken färg vill du ha den?

Maila mig gärna... [email protected]



Ha det så bra!

// Anna

2011-02-06 @ 21:23:29
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad söta ni är alla 3, eller 4 såklart med lilla Nemo också hihi!



Hoppas allt är bra med dig. <3

2011-02-07 @ 19:38:47
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0