nervös.

Idag är jag nervös. Ska iväg på en sak för vissa saker håller inte i längden. Jag hoppas att jag har den personligheten jag tror. (ibland är det svårt att veta)
Super tråkigt väder idag. Jag som hoppats på vår i flera dagar nu. Fy satan vilket bakslag.
Igår va det iaf träning på kvällen. Åtta till nio va vi på friskispass. Mamma är inte kry än så det vart jag och svärmor... Det va skit roligt igår. Ett medel pass avverka vi igår. Mycket armhävningar, det känns idag vill jag lova. :-)
Även fast det va jobbigare igår va stegkombinationerna lättare. Jätte roligt. Längtar till nästa onsdag :-)
Nu ska jag leta efter ett recept.
Tackar Cattis för det:-)
Längtar tillbaka till värmen.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jepp, av mig får du nämligen allt.

Jag göder dig först med kakor och sen får du komma och träna =)



Puss

2011-02-10 @ 15:27:31
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0