Pigg och alert.

Jag har piggnat till efter gårdagens bravader.
Klockan 15.30 va vi inne i stan hos malin och Rickard och deras två barn. Det hanns med ett glas vin och massa babbel innan vi begav oss till Vilbergen för att 1,5 timmes bowling och efter det planka. Det blev tjejerna mot killarna och tyvärr måste jag erkänna att killarna besegra oss ganska så lätt. Vi kom ikapp någon gång eller två, men va inte ens i närheten av vinst. Skit...
När klockan va vid halv åtta, åtta åkte vi hem till R o M igen. Vi lyssnade på musik, babblade, drack vin, babbla ännu mer, drack ännu mer vin käka ostbricka och drack lite till. Klockan hann blir kvart över 2 innan vi åkte därifrån. Med andra ord va det riktigt trevlig!! :-)
Imorse va jag därimot lite sliten av dels den sena tiden (som jag absolut inte är van vid) och sen måste jag väl erkänna allt det goda vinet, groggarna och ciderna. Jag vart inte speciellt dragen, iaf kändes det inte så. Jag kunde stå på båda benen samtidigt och visste vad jag hette. Haha, nej men trotts att man drack mycket vart det endå lugnt.
Minns inte när jag hade så trevligt sist. Varför tar man sig inte tid oftare? Bara bjuda hit någon, laga mat, dricka, babbla spela spel kanske osv.? Att det ska vara så svårt!
Nu kommer mina barn ramla in vilken minut som helst så dom ska jag möta med öppen famn.
Planksteken igår gav mersmak och idag ska vi göra egen här hemma. :-)
Tuddilu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt att ni hade det bra igår! :D

Jag säger det jag med, man borde ta sig tid och roa sig då och då, det är vi fan värda :D

2011-02-13 @ 15:12:53
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Cattis

Bjud hem oss på mååånga grillkvällar i sommar, eller vad säger du Lisa ;-)

En varannan vecka ska vi väl kunna beska med...ha ha.

Puss

2011-02-14 @ 18:55:05
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0