Sitter i sängen.

Full rulle.
Ja, imorse gick det inte riktigt som jag tänkt... jag hittade inte min plånbok vilket gjorde hela morgon lite stressad. Tanken va att jag skulle handla direkt efter jobbet. (vilket jag iofs gjorde ändå, tack vare pappa:-)) Men hur som kunde jag inte hitta min plånbok någonstans... Ingen plånbok hur mycket jag än letade. Alltså ibland är jag snurrig så jag tittade till och med i kattlådan, skafferiet OCH kylskåp. Men nej... Nada. Jag lämna Mimmi hos farmor och barnen på dagis sen va jag tvungen att åka till jobbet. Lite senare idag gick K upp och leta efter min plånbok och hon hade precis gett upp och skulle åka hem när hon hittade den!!! I lådan, längst ner i byrån i hallen. Bland alla ljus osv... Vem som lagt den där?? Det finns bara EN som plockar "iordning" på saker och lägger dom i lådor, skåp osv... Evelina. Tack snälla barn ;-P
Jaja, nu har den kommit rätt och det är skönt.
jag har haft middag med Mamma och Kickan ikväll. Jag gjorde plankstek och även en efterrätt med honungsgrädde, massa olika frukter, nougatkex och till det en kaffe drink. Gott :-)
Sen vart det mest babbel, flickorna kom inte i säng fören klockan va närmre nio och nu ligger även jag i sängen med ett stycke liten hund och en kåt katt. På måndag ska KF kastreras. Och det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!! Han bara gapar och skriker nu  OCH han är lite väl kär i Mimmi... Jag är glad om vi slipper kattvalpar.
Nu ska jag gosa ner mig bland täcken, kuddar katter och hundar.
Sov gott sen!
(btw. R är på afterwork)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0