Sjukstuga.

Här hemma har vi lite av en sjukstuga. Barnen är feberfria men lite snor finns det allt i näsorna. Inte så konstigt... Varenda unge snorar och det brukar man ju få räkna med fram till Juni ungefär. Sen brukar dom få vara snor-fria till mitten på semptember sen börjar det om igen. haha :-)
Är det så det ska se ut nu till dom är ca 15 eller?
Igår satt mamma o jag o prata om hur mysiga mina flickor är. Dom tar verkligen patent på saker o ting. Det är slagsmål om vem som ska sitta i vems knä. (okej, inte alltid så mysigt)
Men så kommer det ju inte vara för alltid... När dom är 15 kommer dom komma hem för sent ist för den tiden vi föräldrar sagt. Troligtvis kommer dom ha sugmärken på halsen från dom där killarna som åker som ENA JÄVLA IDIOTER på sina mopeder. Dom, vars kläder sitter som om dom skitit ner sig och inte kan gå ordentligt.
Jag kommer, helt ärligt, bli en mamma som retas. Har dom sugmärken kommer jag fråga om dom fått stenskott när dom åkt moppe eller om dom fastna med dammsugaren när dom skulle dammsuga under sängen. Och när dom sminkat sig med ögonskugger sådär tjusigt som man själv gjorde... Ja då kommer jag fråga om dom råkat få basket bollen i nyllet på gymnastiken. Haha... jag kommer ju inte kunna låta bli. Hoppas mina barn inte kommer ta det så hårt... Man vet ju själv hur man va i den där åldern. Erhmmm... Pappa hade jag nog kunnat äta upp var och varannan dag. Fyyy vad han retades ibland. ;-P
Det är helt underbart att spå i framtiden. Någonting säger mig att det kommer bli ungefär såhär.
Mina älskade små flickor. Ska dom verkligen växa upp till 2 tonåringar som inte lyssnar ett skvatt på vad man säger???? Neeeeeej, kan jag inte tro!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...nej, snor finns i allas näsor verkar det som. Varenda jävel är förkyld. Din bror hade ont i halsen i dag så vi får väl se hur den här helgen artar sig.



Jaa du, vad John önskar sig är inte lätt att komma på. Det är ju mycket dinosaurier just nu men det ska han få av både oss och din mamma.

Klistermärken älskar han!!! Gärna sådana som går att flytta, för han vill gärna flytta på sådana som ej går att flytta på ;-)

Pussel är ju också populärt, och då minst 30 bitar.

Hoppas du fick någon hjälp...så svårt att komma på.



Puss o Kram

2011-02-03 @ 12:48:14
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0