Söndag hela dagen.

När det kommer till söndagar så vet i fan vad som gått snett. Är den dagen till BARA för att ha tråkigt?? Långa är dom också, söndagarna. Jag har städat badrummet, tvättat, varit ute med hunden, fixat med lunch, frukost och fruktstunder men dagen går SÅÅÅÅÅ SAKTA iaf. Usch... det är något med mig och söndagar. Egentligen borde jag se till att ALLTID ha söndagen fullbokad. Igår hade jag en sådan dag. Flickorna och jag åkte in till Maxihuset där vi tog död på några timmar. Några slantar fattigare också vart jag... Men det vet man ju innan man åker dit. :-)
Sen kom vi hem, fixade till oss lite och åkte in till min kära mor och far som hade "avskedsmiddag". Det låter ju det också... På torsdag åker dom upp till hotellet vid Arlanda och på fredag flyger dom till Thailand. 2 veckor ska dom vara borta. Om jag tycker det är fuskigt??? JA!!! Om jag kommer sakna dom?? Nej. Jo... klart som FAN jag kommer sakna dom. Jag har fått förtroendet att ta hand om mammas alla blommor (och det vill inte säga några) och  fixa med posten. Det borde väl inte vara så svårt? :-) När dom kommer hem, en lördag, då står jag där på centralen och välkomnar dom hem med öppen famn! Hi hi :-)
Ja... suck och stön för den här söndagen. Den tråkigaste jag haft på länge. Jag borde ha sparat shoppingen till idag.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...tvärt emot min söndag då. Själv har jag inte varit hemma många minuter inte.

Men söndagar tenderar att bli långdragna om man inte hittar på något.

Nästa gång ni har tråkigt kan du ju alltid slå en pling och komma in med tjejerna, kan vi så kan vi :-)



Puss

2011-02-27 @ 19:45:01
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0