Trött.

Idag känner jag mig helt slut. Imorn börjar jag jobba 6.00, och bara tanken på det för mig om möjligt ännu mer trött...
Nathalie har inte somnat än och jag blir idiot. Varför??? Varför har hon blivit såhär? Neeeeej, det har inte med hunden att göra för det börja innan hon flytta hit.
Usch... tacka vet jag barn som somnar vid 19 och sover till morgonen. Måste jag inse nu att Nathalie kanske behöver vara uppe till 20 snåret innan jag kan lägga henne??? Usch o fy igen. Jag som älskar den där tiden på kvällarna när barnen sover gott i sina sänger och vi (R o jag) kan göra lite som vi vill.
Idag va vi till IKEA en sväng med mamma och pappa. Alltid lika trevligt....:-)
När vi kom hem hann jag nätt och jämnt in med ett barn från bilen så kom Cattis, John och Jack. Trevligt med lite fika gäster! Barnen lekte lite och en fika vart det.
Nu ikväll här Janne och Kickan varit här. Och sen har vi mest försökt få barn att sova.
Jaa... det är våran dag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0