Bio.

Japp, ikväll blir det bio. Ska bli mysigt som tusan.
Idag har jag kört ett zumba pass, skit roligt men fyyyy satan vad jag svettas efter! det är HELT galet. Men roligt är det... :-)
Nu ser vi halv åtta hos mig, dig? Fan jag minns aldrig... haha :-)
Imorn är det fredag. Sista dagen med jobb, sen är det helg innan man får jobba igen. Det är liksom helt sjukt hur bra jag trivs på mitt jobb. Inget glammigt jobb, inget speciellt, men folket. OJ! Har alla mina vänner där (typ).. Ett härligt gäng och jag gillar dom skarpt! Vi har alltid roligt. Alltid :-) Ett galet gäng... alltså, är man inte knäpp innan så blir man det efter en tid. :-)
Nu ska jag vila lite innan vi beger oss in till stan.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh ni nattugglor...jag fattar inte hur ni orkar gå på bio sådär sent...

Vad såg ni?



Kul att du trivs på ditt jobb, det är du värd!



Kram

2011-01-14 @ 09:21:45
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0