Fredag.

Ännu en kväll sitter jag i soffan, precis rödgråten. Fy fan...
Har precis sett en film, Seven Pounds med Will Smith. Alltså usch... Jävligt bra film men fyy vad jag grät. Jag tänker inte skriva va det handlar om, (okej) ""Seven Pounds” är en film om skuld och samvete. Om frågan vi alltid ställer oss – varför jag? Och det alltid lika cyniska svaret – sånt är livet."
Jag rekomenderar er verkligen att ta er tid en kväll att se den. Den är riktigt bra!!!!
Annars?? Jo jag har råkat ut för ett 5krone-stort sår på höger knäskål. Inget sår som blöder men det är därimot inget skinn kvar, alltså ett "bränn-sår". Det gör så satans ont att jag bölar pga såret mellan varven. Det vätskar och sitter på ett sånt ypperligt DUMT jävla ställe, att hur jag än sträcker mig, böjer mig, går eller står så är det hela tiden något (eller någon) som kommer imot det.. Satan va trött jag blir! Och jag fick det pga att jag offrar mig för mina barn! Ska man leka så ska man...Liksom. :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Visst är den bra =)

Sorglig men bra!



Puss

2011-01-22 @ 09:14:04
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0