Hem... hemma hos mig.

Jag sitter där jag sitter, inget annat. Barnen ligger i sina sängar och sover. Nathalie o jag bestämde att vi skulle se Askungen imorn för den läste vi som godnatt saga nu ikväll. Nathalie vart överlycklig och tyckte att Askungen va en sådan fin prinsessa.:-)
Den här veckan har det varit jobb, promenad, träning och solning. Hej å hå, det här ska gå. Jag kör fortfarande utan schampoo. Stolt över mig själv :-D
Tittar lite på Let's Dance. Alldeles snart ska jag sjunka ner i badet i det varma vattnet bland alla bubblor.
Imorn är det 70-års fest och på söndag blir det nog bio.
Idag slänger jag in lite blandade bilder.
Den här älskar jag verkligen, och personen i fråga älskar jag också. Mina pappa. Och ja, en bild säger mer än tusen ord. :-D
Nattis o John på Evvans kalas. Busungar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0