J*vla lördag.

Jaha, lördagen är återigen här.. En ledig dag. Varje vecka längtar jag efter lördagen, att bara få slappa o ta allting i min takt.. Och endå när lördagen entligen är här, ja då är den alltid lika tråkig. Jag hatar att göra ingenting. Så sant som det är skrivet... Jag får liksom ABC 123, ADHD osv och allting på en gång.
Hittills har jag bara städat vårat sovrum och satt upp en God Natt skylt. (äntligen)
Imorn hoppas jag verkligen att vi åker iväg till Jimmy o Cattis... Om inte annat önskar jag att jag får åka iväg själv, möta upp Cattis på Wayne´s o bara snacka skit och avnjuta en god latte eller något annat gott.
Hmm, det sist nämnda skulle vara mysigt eftersom det va ett tag sen vi hade en dejt bara hon o jag.
Hoppas ni får en bra lördag, och se till att hitta på något RIKTIGT roligt, mysigt eller trevligt!
Jag längtar efter sommar o värme. Att bara kunna gå ut o sätta sig i solen. Så underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0