Kalas!!

Idag va det kalas för lilla Evve. Kalaset blev lyckat. Barnen lekte jätte mkt (som alltid va jag dålig med kameran).
15st va vi idag, det blir lite trångt eftersom vi inte har lika stort vardagsrum längre, men det gick. 3st fick vi placera i soffan helt enkelt :-)
Tårtan från Linda va super fin och jätte god!! Alla berömde hennes tårta, både utseendet och smak. Kanske får hon fler beställningar :-)
När det gällde tårtan va jag därimot kvick med kameran. :-)
Evelina öppnar paket på sin födelsedag 4/1-2011
Ja annars idag har det inte hänt mycket... Eller fy FAAAAAAAAAAAN vad jag ljuger!!!!!!!!!!
Det läcker in MASSOR av vatten i vårat pannrum. Från taket. Det är precis blött och det är inte första gången... Men nu verkligen rinner det in vatten. Janne och Rikard har rivit ner det mesta av inner taket och det visar sig att det är mögel i trät som sitter kvar... Skit kul.
Bye bye Thailands resa, Hej hej nytt tak till pannrummet. Suck, fan och stön.....
Tur att det va ett trevligt kalas med några av dom bästa människor jag vet!!:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmm...tack för ett supertrevligt kalas. Skulle lätt kunnat stanna ett par timmar till :-)

Ses snart igen.

Puss

2011-01-09 @ 13:14:22
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Linda Runn

Härligt att höra att ni gillade tårtan!



Mvh Linda Runn

2011-01-09 @ 21:49:43
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0