Loppis, godis och kalas.

Idag drog Nathalie o jag iväg till en loppis när vi ätit frulle. Vi hittade ingenting som var av intresse just idag... det va heller inte så mkt folk så kanske berodde det på de.
Vi tog svängen förbi konsum på vägen hem och hämtade ut ett paket till R.
Kom då på att vi har Ericshjälpen här ute så vi svängde in där och mycket skit finns det. :-)
Jag hittade ett "ny silver" fat precis i min smak, lite större modell men mer avlångt ist för runt och med söta små handtag. Då kunde jag inte låta bli :-) Nu står det ny putsat på köksbänken (där det ska bli plats för fler)... Men jag putsade det inte för mycket då jag vill ha lite av den där gamla känslan kvar.
Sött, eller hur?? :-)
Nu ska vi snart åka in mot stan. Barnen ska få sitt lördagsgodis. :-)
Sen klockan 16 blir det kalas/fest.
Hoppas ni får en fin och trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...ni är så roliga, åka in till stan för att köpa godis liksom =)

Låter som ni bor ute i urskogen någonstans.



Brickan var jättefin.



Kram

2011-01-30 @ 09:20:04
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0