Lördag.

Idag är jag jätte seg. Verkligen jätte seg. Vi tog oss ett bad igår efter att barnen somnat och jag, ja jag somna på soffan efter mat och bad. Klockan va inte ens 22. SÅ jävla rolig man känner sig då.
Idag är R iväg o jobbar, flickorna o jag är hemma och hoppas på att Veronica kommer på en fika. Jag hatar att bara sitta hemma en hel jävla dag, men idag skulle jag nog behöva det. Jag skulle nog behöva sova hela dagen...
Hmm, kanske får ta flickorna o baka lite sen iaf. Kanske en enkel, men god, sockerkaka. Kladdkaka, eller muffins?? Hmm, vi får se vad vi hittar på.
Hoppas ni får en bra lördag.
Btw... Nathalie är ÄNTLIGEN blöjfri!! :-) Jag är jätte glad! Hon också!!
Vi har försökt här hemma ett antal ggr men utan resultat. men nu efter jul/nyår så hade hennes bästa kompis på dagis slutat med blöja, och ja då va Nathalie också stor och skulle vara utan. Och på den vägen är det. Hon är dock inte utan på natten än, eller om vi ska åka iväg någon längre bit. Men annars så. Såå himla skönt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0