Massage.

Idag efter jobbet hade jag mina fina flickor från jobbet här. Verre och Natta. Veronica gav mig en omgång massage.. Tydligen jätte stel i övre delen i rumpan (som om jag tränat rumpan i 3 veckor utan att stretcha, typ), och fyyyyy satan så ont det gjorde. Det är ju en sån sjuk känsla... Samtidigt som jag vill slå henne (Jaaa veronica) så älskar jag henne för att hon hjälper mig. :-) Det gör så förbannat ont samtidigt som det är så skönt!
Nu ska jag ta min lilla mamma och se på film. Kanske bröderna Karlsson.
Ikväll har jag bjudit på  heltstekt egen marinerad fläskfilé, ugnsrostade rotfrukter och varma vitlökschampinjoner. Jätte gott! Allting tog slut :-)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0