(Rätta mig om jag har fel... haha)

Okej igår va vi på 75-års fest!!! Att det ska vara så JÄVLA SVÅRT!!! 75!!! :-)
Det va iaf jätte trevligt!!
Det va riktigt roligt för Rikards kusin Sabine va där med sin karl och Sabine har jag inte träffat sen Nathalie va en jätte liten bebis, och Sabine va en liten skitunge. ;-P
Herregud va hon hade "växt" och utväcklats... Så himla roligt att se! Hon har nu bott i Norge i ca 3 år och hunnit jobba som assisterande butikschef i en Vero Moda butik och nu har hon börjat jobba på apotek. Hoppas verkligen att vi får träffas igen när dom behagar komma hit nästa gång. :-)
Nathalie fick följa med på kalas några timmar och Evelina fick vara hemma med mormor pga förkylning...
Nathalie tog  jag hem vid 19.30, då ville hon hem till sin godispåse. :-D
När timmarna började krypa mot halv tolv hängde jag med till en gammal kompis till R som fyllde 30. Jätte trevligt där också.
Jag stannade bara någon timme, 1,5 kanske. Sen valde jag att åka med Kricka, Linda och Nellie hem, så jag kunde byta av mamma här hemma.
Och mamma, ja hon fick snällt ringa mig när hon parkera bilen så pratade vi tills hon va innanför sin dörr och hade låst om sig. :-)
Tycker inte om när hon åker hem så sent!
Idag blir det bio med Nathalie. Evelina ska vara med farmor och ev förljer mormor med hon också. Vi får se.
(Cattis, vi va inne o köpte godis på Candy Land, tvätta bilen och fixa lite annat skit. ;-))
Nathalie o R.
Födelsedags"barnet" Bengt :-)
Här får ni en bild på lilla Alexander som är helt underbart söt och hans minst lika söta mamma Lisa :-)
(Men bilden är från julafton.)
Något såhär såg jag ut... det här va precis när jag kommit hem. Runt 1 ungefär. (efter 2 cider)
Kalas är alltid så himla roligt. Och igår va inget undantag. Nästa helg blir det också kalas, men för en betydligt yngre liten kille. Flickornas favoritkusin, Johnne-bonne :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0