Sjuk.... sååå in i helvete.

Just för stunden har jag lyckats få ner febern med ett par grader men för ca 1 timme sedan låg jag i sängen med 39,6. usch... Man bli riktigt sliten och inte orkar jag mycket alls. Om inte min älskade mamma varit här idag hade jag nog inte ens fått i mig vätska. Halsfluss är det jag har. Jag kände att de smög sig på redan igår. Jag åt nästan ingenting på bion utan satt mest o frös. Idag ringde jag vårdcentralen men dit fick jag inte komma fören tidigast imorn. Tydligen kan det bli så att proverna inte ger något utslag när det är precis i starten. Låter helt sjukt... jag har ALLTID varit där dagen efter det börjat men för tackan i telefonen fick jag inte komma. SUBBA!!
Så nu sitter jag här... sitter upp för typ andra gången idag. Annars har jag mest sovit eller badat. Fy vad jag hatar halsfluss!!!!!!:-(

Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch!

Krya på dig stumpan :-)



Kram

2011-01-31 @ 21:13:16
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Usch, din stackare!!

Hoppas du mår bättre nu annars får du krya på dig hjärtat!!



Kram Lisa

2011-02-02 @ 14:23:40
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0