Söndag.

Haha, tjejerna o jag sitter i soffan.(ovanligt) Vi satte igång någon film på Tv1000 play.. jaha ok, nu har det gått ca 3minuter på filmen och jag sitter här själv.
Idag ska vi vara hemma på förmiddagen. Jag ska fixa lunch och städa lite... Vid 13.00 ska jag möta upp Cattis för en fika. Riktigt nice... :-)
Igår vid 16.00 tog jag barnen och deras farmor och åkte in till CandyLand. Dom fick plocka en varsin godispåse, tjejerna. Och det är alltid lika roligt att se dom. När vi kom hem va det pizza kväll, vet inte när vi åt pizza sist. Jag tog från papagrappa och tjejerna och R från Kimstad. Papagrappa har defenetivt den godaste pizzan i stan.
Efter maten kalasade flickorna på sitt godis, och jag lite på mitt.
När dom somnat vid 20-tiden titta jag o R på film. Inget värt att rekomendera...
Trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0