Tjjaa!!

Sitter och lyssnar på my best friend på hennes myspace sida. Lyssna på låten här
Lyssna på hennes låt där om ni vill, den är jätte bra. Nu är ju jag en av dom som inte hört den riktiga låten någon gång. Men jag tycker rumpan gör ett bra jobb :-D
Idag jobbar vi 14.15-23.00, imorn är vi lediga! På listan står det att jag ska fixa till Evves kalajs. Handla hem ingredienser till maten osv.
På fredag jobbar vi 13.15-19.00.
Skön vecka...
På lördag innan kalaset ska jag in o hämta en tårta från den här tjejen. Vilken tur jag hade att hennes karl jobba på samma jobb som mig. Bara av en slump en dag började vi prata bloggar, och ptja på den vägen är det. Gissa om jag vart glad då jag varit inne o kikat på hennes tårtor flera ggr. :-)
Så nu är det beställt en Hello Kitty (såklart) tårta till lilla Evelina.
Ha en bra dag! Nu ska jag göra fattiga riddare till flickorna :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, hon gör så fina tårtor.

Hade vi inte varit så många på Jacks dop hade jag köpt från henne.

Ska bli kul att få smaka =)



Ses på lördag!



Puss

2011-01-05 @ 19:52:43
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0