24/3.

Ny dag nya tag.
Idag fick jag hämta Evelina på dagis lite tidigare. Hon hade ramlat och slagit i huvudet. Ingen fara med henne men hon fick ju en skaplig bula och så lite blå/lila färg på det, Klart! Jätte tjusigt... Lilla snuttan. Sjävlklart blir man orolig... men vet ni, hur mycket jag än uppskattar att dagis ringer när det är något. (i sommras fick vi hämta hem henne flera ggr innan vi fick dom att förstå att dom typ va tvungen att kyla henne/ bada henne dom där riktigt varma dagarna, för Evelina uppskattar inte varmen sådär jätte mycket om hon inte kan t.ex plaska o bada) Men man blir ju så jävla orolig. Jag skulle vilja att dom kollade av läget och sen ringde... Jag har fått åka hem för söker som egentligen inte är någonting alls. Det är jätte tråkigt och man vill ju inte bli bort vald på jobbet när det finns jobb, för att man alltid får åka hem när man ÄNTLIGEN får jobba. Skit trisst... men som jag skrev. Jag uppskattar endå att dom ringer, men ibland ringer dom för ganska små saker.
Jaja...
Evelina mår bra nu och det är huvudsaken!!! :-)
Ja idag har jag fixat med massa papper också. F-kassa, A-kassa, arbetgivarintyg, kompletteringar osv osv osv... FAN!!! A-kassan, liksom F-kassan verkar ha jävligt svårt att förstå. Till och med deras egna lappar som man ska fylla i. Jävla klåpare... (fast dom är bra när dom lyckas betala ut i tid.)
'
Hann iaf med att få i mig lite lunch i stan. En  sallad, sååå nyttig! ;-P
Nu blir det mat här hemma. Man gör fan inget annat än äter om dagarna. Är det inte frukost så är det lunch. Är det inte mellis så är det fruktstund. Och ska man inte fika så är det dags för middag. Ha ha :-)
Imorn blir det en dag här hemma. Här vädret skapligt ska vi fixa i trädgården. Saknas bara lite "verktyg" till barnen... men det får jag väl försöka fixa.
Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men pluttan då.

Ha ha...hos oss ringer de minsann aldrig. Nu har John bara haft två incidenter som knappt kan kallas olyckor och därför har de ansett att de ej behövt ringa. De har tröstat och sen har det varit bra.

Men jag har nog tyckt att de kunnat ringa och bara informerat.

Jobbigt i ditt fall om de ringer i onödan.



Det blir lite fix här med i morgon, sopa lite löv och grus och så =)



Puss o Kram

2011-03-24 @ 21:48:48
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja det ska bli så skönt att komma iväg lite igen.

Jag tror också det kommer gå bra att flyga,

det tar ju inte så många timmar dit ner heller :)



Ja, Kickan sa att det fanns en vagn där nere :)

Så bra! :D



Haha nae det var ju inte blåsten utan som sagt zorro som släppar mig som en svans efter sig :D

Hundjäkel!



Hoppas allt är bra med er också <3

Ses i morgon.

Kramar

2011-03-25 @ 15:01:16
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0