Badat. Badat hund. Lagar mat.

Idag har jag tagit mig i kragen och tvättat vårat överkast till sängen. Ett sovrum blir ju lätt och fort dammigt så idag fick det sig en tvätt. Inte sovrummet alltså utan överkastet till sängen. :-)
Flickorna och jag har badat. Vi hade en "dö timme" nu och då passade vi på. Då kan vi bara umgås hela familjen innan det är dags för fröknarna Larsson att sova. Sånt är skönt. :-) Efter vårat bad fick Mimsan sig ett välbehövligt bad. Och jag måste dela med mig, det är så roligt när man badar  henne tycker jag. Hon är ju ganska så fluffig och härlig när hon är torr, men vart fan tar all hund vägen när hon är blöt? Så jävla roligt...

Haha, vart är fluffet? :-)

Inte mycket till hund, eller hur? Så jävla roligt! (jag fick förklara för flickorna att dom bara fick säga snälla saker till Mimmi och inte skratta. )

Torkad, fönad och borstad. :-)

Sötnosan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0