Barn.

Barn är för härliga. Min äldsta förgyllde min dag redan kvart över 6 imorse, på ett väldigt konstigt sätt. Vi kom samtidigt till dagis som en pappa och son (dagis kompis) till Nathalie och Evelina idag. Vi gick in genom dörren först och dom kom efter. Jag tog av Evelina hennes ytterkläder, hälsar hurtigt på den andra föräldern med barn och ska precis till att hänga upp Evves kläder när jag hör Nathalie säga "Tittar du på min mammas rumpa?"(till pappan) Ahahahahahaha!! Vad kan man göra? Vi börja garva både två. Jag klämmer fram att Nattis är allt lite tokig och "Haha jaaa vad säger man?" Fick svaret "barn är för härliga!" Hahaha, så jävla roligt va det! Jaaa, barn kan då få till det! :-D
Min toka. :-)

Nu sitter jag i soffan och slappar. Har jobbat idag och är mer död än levande. Det är jobbigare att bara jobba strödagar än att jobba hela veckor. Ta mej fan.
På lördag tar jag och R en tripp upp till Stockholm o hämtar mammi och pappi. ♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...underbara Nattis!

Antar att du har pratat med mamma och pappa och att de har det bra??

Kul att ni åker upp, då blir de nog glada!



Puss o Kram

2011-03-17 @ 22:23:20
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Haha så jäkla söt hon är :D

Lilla busfrö!

2011-03-18 @ 18:04:56
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0