Dopfix!

Ny dag med solsken! Är det inte helt underbart??:-) Jag känner glädjen och lyckan sprida sig i hela kroppen när det är så fint väder... Även om morgonen va kall! Fick skrapa rutorna när vi åkte ner till dagis... Ja ja, jag vet att det bara är två kvarter men det är ingen som vill eller orkar gå ner. Ha ha :-) Efter att jag lämnat flickorna tog jag hunden och gick på promenad. Efter promenaden fixade jag till mig lite och sen hämtade jag svärmor. Vi åkte in en sväng till stan för vi va tvungna att kolla outfit till Alexanders dop på lördag. Jag hittade jätte fina saker, tyckte jag. Billigt också och det är ju super roligt! Tjejerna hade inga passande klänningar så det fick dom och sen blev det tyg skor till oss alla tre. Mimmi fick vara ensam en liten stund innan gammel farmor och farfar hämta henne för en promenad. Hon hade varit helt tyst och inte bitit sönder någonting! weeiii:-) Hon är duktig våran vovve! Ibland iaf.... ;-) När flickorna va hemma från dagis och fått mellis klädde vi på oss och gick ut i trädgården. Tjejerna lekte ute i det fina vädret medans jag städade av altanen och tog ut altan möblerna. Solen värmde så himla skönt så jag och min älskade mamma tog oss en kaffe och choklad i värmen. Härligt med vår!! Nu på kvällen har vi ätit fiskgratäng. Jag hade inte alla saker till den gratängen jag egentligen skulle göra så jag fick inprovicera lite... R skrattar alltid och menar på att jag inte alls kommit på maten själv... Men det hade jag ju, typ. På sätt och vis... Hur som, R o jag gillade det mycket, medans flickorna rata min mat totalt. Jahopp... Det är bara att laga det några ggr till så dom vänjer sig. För det är väl så m barn? Dom behöver väl få en maträtt några gånger innan dom godkänner den?:-/ Nu är det dax att ta kväll. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0