En helt vanlig torsdag.

Idag har jag återigen fixat med lite papper som ska till a-kassan. Asch vad jag hatar skiten! Ja ja, framöver kanske man slipper hålla på med skiten. Man vet ju aldrig. Idag hände något konstigt... jag får prova en sak på måndag om jag vill och kan. Det är spännande och säkert skit roligt men sen är det alla OM. Ja vi får se, det tåls att överläggas här hemma också. Spännande, hur som helst!
När jag hämta flickorna på dagis halv 2 åkte vi hem och dom fick mellis i vanlig ordning. Efter det gick vi ut och jag sopa bort allt grus från entrén och uppfarten. Inte speciellt skönt väder idag men det funkade att vara ute en stund iaf. Imorn vet jag inte hur det blir med jobb, men blir det inget jobb är flickorna självklart hemma hos mig. Kanske vi kan hitta på något roligt... Vi får se. :-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...A-kassan som är så kul...NOT.

Ungefär lika kul som att sopa grus ;-)



Puss

2011-03-31 @ 19:55:07
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej!

Vad bra och snällt att vi kan åka in tillsammans!

Vi får bestämma en dag när det börjar närma sig då :D



Angående hårfärgen så stämmer det nog ganska bra att man måste köra med en färg som bleker håret, har själv aldrig lyckats färga håret till en ljusare brun när jag varit mörkhårig.



Vi ses som sagt på Lördag :D

Ha det så bra så länge!

Kramar

2011-03-31 @ 21:05:30
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0