Fredag och eftermiddag.

Nu är jag skaplig igen.. Skapliga febertoppar snackar vi här. Jag är en av dom som ALDRIG får feber när jag är förkyld. Men nu bara, pang bom! Proppa i mig lite tabletter imorse.. Efter typ 2 timmar i stan kom febern smygande. Det känns så väl. Öm i kroppen, värk i svanken (vet inte varför men alltid samma sak) ögonen kan jag knappt ha öppna. Humöret sviktar... Jag känner mig skit trevlig när jag har feber. (INTE) Usch...Folk som jag alltid annars är jätte trevlig och glad imot och som jag brukar handla utav, ja dom tycker nog att jag är världens mest tjuriga och otrevliga människa. Haha... Va tvungen att ta en sväng till beeeep butiken, där vart de lite dricka och även 2 tabletter av olika sorter när jag kom till bilen. Så efter ett varmt bad med flickorna känner jag mig skaplig. Jag är en sån människa som inte tillåter mig själv att ligga och va dålig. Jag hatar det!! Istället knaprar jag tabletter som en jävla Iprentorsk och låter mig själv dö lite granna när barnen somnat på kvällen. Imorn hoppas jag på NADA feber (kanske inte omöjligt till kvällen redan, tack) så jag kan baka, baka liten kaka till på söndag. Min andra hälft (bokstavligt talat) fyller ju år på måndag. Hela 28 år. (gubbe) ;-P
Just det.. Vet nu även vart jag ska sätta nästa tatuering. :-D Eller det blir 2 stycken, ganska nära varandra. Det är bara att spara, spara, spara :-)


The tatto är lite röd nu. Svider lite gör det med.. Fy vad ynklig jag känner mig.

Btw... Ni ser ringen va?! ;-P


Kommentarer
Postat av: Cattis

Äntligen, får man väl säga, så sitter ringen där den ska. Eller är det en ny?

Skojigt värre i alla fall!

Puss

2011-03-04 @ 16:20:50
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Mycket, mycket fin tatuering...:-)



// Marie

2011-03-11 @ 12:39:17
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0