Godmorgon lördag!

Nu sitter jag ute i köket och väntar på att äggen ska vara färdigkokta. Det är standard för mig och Nathalie, kokt ägg. Varje morgon när vi äter frukost tillsammans. Idag är det underbart väder och när vi ätit upp frukosten kommer vi bege oss in till stan. Om det blir hela familjen eller bara jag och något barn får vi se. Men vi måste handla lite ordentliga verktyg till trädgården. Idag är det en ypperlig dag för trädgårdsbestyr! :-)
Just det, första natten avklarad och det gick med bravur!! Evelina somna igår vid 20.00 och vakna idag när stora syster väckte henne klockan 8. Toppen, eller vad?! Ja, tills den dagen hon kommer på att hon kan gå ur sängen själv mitt i natten. :-) som store syster gör ibland. :-)
Nu är det frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0