Hemma!

Jaha, då har vi haft våran tripp till huvudstaden. Mycket nöje... :-) Faktiskt så bjöd resan på riktigt härliga skratt attacker, både dit och hem. Ja jäklar...
Skönt att ha päronen hemma igen.
Imorn ska vi åka och hälsa på hos dom. Bara låta dom vila upp sig lite. :-)
Nu ska vi snart se på film. Jag hade beställt godis av från flyget, ett godis jag hade som STOR favorit som liten. Nämligen BonBon godis.. och nu blev det en hink med 1kg godis i, tror det kommer räcka ett tag. :-)
Mimmi fick följa med på lite road tripp. Kanske farmor och farfar fick lite lugn och ro. Eller vad tror ni? :-)
OCH jag måste bara visa mina super söta nya krukor som jag såg nere på Ica igår kväll, bara av en slump. Skulle handla lite till mamma och pappa på kvällen, sisådär runt 20.30. Hittade nya krukar till mina nya orkidér... Kunde jag låta bli? Nej! Och idag fanns det bara en kruka kvar, vilken tur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0