I soffan.

Har intagit sittande soffläge. På ena sidan har jag R (som inte mår så värst mycket bättre) och på andra sidan har jag Mimsan. Flickorna ligger till sängs och sover. Dom va trötta nu ikväll efter lite kalastimmar, middag och lördagsgodis. Det sist nämnda är också det viktigaste!
Vet ni hur mycket jag längtar efter våren och sommaren idag? Bara kunna stoppa ner fötterna i tofflorna och sätta sig ute o njuta av den värmande solen. Jag längtar också efter att åka ner till mamma och pappa i skärgården. Njuta av sol, bad och grillad mat. Umgås och dela några flaskor vin :-)
Jag vill ha en LÅNG sommar, med mycket bad, sol, utflykter osv. Det är välbehövligt nu snart känner jag!
Vill ni veta en sak till? Om en vecka möter jag upp mamma och pappa. :-D Japp, jag åker hela vägen in till stan för att möta dom på stationen inne i stan och kör hem dom till Haga. Ha ha. SÅ mycket saknar jag dom!
Nu är det snart dax för Mellon. Ni tittar väl idag? Jag funderar på att "slå vad" med R.. Satans surt om jag förlorar bara!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0