Idag är vi hemma.

Utan jobb idag. Jag tänkte se om farmor ville vara med flickorna någon timme så jag kunde åka in till stan och hämta lite viktiga papper så det blir någon framtid efter sommaren. Roligt vore det ju!
Igår kväll tittade vi på solsidan och efter det vart det sista Saw filmen. Den va ganska så bra faktiskt... Lite väl rå på vissa ställen som gjorde att jag inte kunde titta. Usch... Sen vart det sängen. Med ett stycke hund som gosar upp sig på armen. Jag vaknade senare i natt och undra vart hunden va... Då låg hon på rygg med huvudet på R's arm, och så snarka dom ikapp. haha, så söta!
jag och mina små flickor i sommras.

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

nej så sött :)!

2011-03-16 @ 23:59:45
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0