Inte helt bra.

Näää, det va seg draget det här. Igår kom jag iaf iväg till vårdcentralen. Jag fick hostmedicin och det konstaterades att jag åkt på något virus. Alltså ingenting dom gör något åt. Jag ska äta feber nedsättande så ofta jag kan enligt doseringsreglerna och bara vänta. Fy fan vad underbart... Just nu sitter jag här och fryser. Som vanligt sista tiden. Halsen gör ONT eftersom jag hostar som en bäng mer eller mindre hela dagarna. MEN jag ska inte bara klaga. Jag är glad att flickorna är friska. :-)
Mamma och pappa har jag inte hört något ifrån sen i lördags. Fuck vad jag saknar dom. Ha ha. Jämt när jag tittar på klockan räknar jag vad klockan är hos dom. Jag funderar på vad dom gör just då, när jag tänker på dom. Tänker dom på mig? Dom får gärna ta o höra av sig... Typ imorn. Gärna. Jag saknar dom. Nu. Hela tiden. Fy fan. Om 11 dagar. Usch. Long time no see. Miss much, love much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0