iPad 2

Nu sitter jag i soffan och skriver på R's nya pryl... En iPad. För er som inte vet är det som en dator men ser ut som en stor iphone tycker jag...:-) vi slappar och tittar på Ullared. Flickorna somna lätt som en plätt idag. Nathalie fick jag att somna först vid halv tolv Igår..Japp,halv tolv!! Hur sent är inte det då? Lagom roligt... Ni kan ju gissa att hon va trött imorse. Lilla gumman... Idag har jag själv haft en skit dag, rent ut sagt. För det första kom vi iväg sent till dagis. Det kändes inte alls bra eftersom jag skulle förbi mamma med Mimsan.... Jaja jag kom ju iväg till slut iaf. Ganska tressad satt jag igång torkarna. Smart,eftersom det va frys grader ute och dom satt fast i rutan. Torkarna åkte fram och tillbaka medans gummit satt kvar på rutan! Fuck!! Jävligt irriterad och stressad gasade jag vidare... När jag kom till första vägkameran blixtra det till. NEJ!!!!!! Inte det också!!!!:-( Så nu väntar jag på ett tjusigt kort i brevlådan... Vilken pissig dag!!:-( R fråga igår om jag också ville ha en iPad, men vad skulle jag med en egen till när vi köpte en hem? Näää jag sa nej. Idag känns det bra, dom pengarna får vi lägga på annat nu. Vet ni vad jag lärt mig av det här? Det är bättre att komma kanske 3-5 minuter för sent till jobbet än att köra för fort förbi en fartkamera. Tyvärr satt jag ju i andra tankar och hade inte en tanke på hur fort jag körde... Rally-Fia vart nya smeknamnet på jobbet!! Hoppas att ni haft en JÄVLIGT bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0