Jag blir så TRÖTT!!!!

Nu är det inte mycket bra jag skriver här i bloggen. Efter sol kommer regn... eller hur fasen va det nu igen?
Jag är inte helt frisk, men nog har jag varit sämre i mina dar. Flickorna är helt ok nu vilket är riktigt skönt. Men idag va jag tvungen att åka upp till Oxelösund o hämta R som va dålig. Han har sovit sen dess... Fy fan vad det här suger!! Jag kan INTE med ord beskriva hur jävla trött jag är på alla dessa jävla sjukdomar som infinner sig efter
varandra HELA JÄVLA TIDEN!!!!! Tredje helgen nu som kommer bli skit! Så jävla roligt........
Jag hatar, hatar hatar det här!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh era stackare, så jävla typsikt att det bara kommer och går hela tiden.

Hoppas du och tjejerna slipper undan denna gång iaf.

Puss på er <3

2011-03-10 @ 19:10:11
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Cattis

Usch ja, som jag skrev så vet vi tyvärr allt för väl hur ni har det.

Jag tror John gick två veckor i rad till dagis som mest förra året, sjuk sjuk sjuk ta mig fan jämt. Och vi också däremellan såklart.



Krya på er ordentligt nu och köp hem massor med c-vitaminer och proppa i er!!!



Puss



2011-03-10 @ 19:57:44
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0