JOBB.

Det vart att jobba idag också. Och jag står fast vid att det är bättre att ha rullande schema när det gäller jobb. Alltså mån-fre. Att jobba någon dag här och var gör bara att man blir trött. Men rutinerna är bättre när man jobbar. Hur det blir imorn vet jag inte än... Om jag inte hör något vid straxt efter 20 så jobbar jag. Mm.. vi får se.
Idag är det måndag och det vill säga att det är mkt bra på tv. Klockan åtta är det Ullared. Man kan ju inte missa Ola-conny eller Morgan. :-D
Sen är det Världens bästa hotell som gäller ikväll. En unge i minuten för jag se på Tv4 anytime någon dag när jag inte har något bättre för mig. :-) Sitter här nu, ny badad i min nya, vita siden pyjamas från Thailand. Det va min önskan därifrån och en sådan fick jag . Jippie. SÅ SKÖNT! :-)
Nu ska jag snart stänga av filmen för Nattis. Hon behöver sova, min fina flicka! Min lilla prinsessa sover redan. (den lilla behöver en ny säng och det snart. Hon klättrar i och ur själv och idag ramla hon baklänges ner på golvet och slog i huvudet. Snuttan... :-( Nae, en ny säng är ett måste!
Antingen den här i vitt.
Eller den här för att bryta av lite.

Vad tycker ni? Hennes garderob är vit. Men det kanske kan vara roligt att bryta av lite?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj oj...verkligen dax att byta säng!

Jag röstar på den vita.

Den svarta känns mer ungdoms-rum. Lite hård liksom.



Kram Kram

2011-03-22 @ 09:38:54
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Båda var jätte fina men jag är extra svag för vit inredning så jag personligen hade nog valt den vita :D

2011-03-22 @ 10:09:38
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den vita tycker jag! Den svarta känns som sagt för lite större, mer en dagbädd, samt att jag nojar att de ska fastna i krusidullerna ;)

2011-03-22 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0