Lördag.

Lördag idag och helgen är här. Vi har ätit en mysig frukost i soffan och tittat på Beverlyhills chihuahua 2. Jätte mysiga filmer som barnen uppskattar. Annars idag ska R hjälpa sin far att slänga skräp, sen ska vi ett varv in till stan för att tända lite ljus. Lördagen i sig blir nog ganska så lugn. Vi ska laga lite mat och jag ska försöka baka lite...
Nathalie är pigg och kry idag medans Evelina har varit ganska så hängig. Hon har det jobbigt med nästäppan, snuttan.
Jag själv känner mig mer mänsklig idag. Jag dog lite grann igår kväll. Mimmi o jag va ute på en promenad vid åtta snåret, efter det va ju tvungen att ta ett värmande bad( som inte alls värmde). Jag frös och skakade som ett löv och hela kroppen värkte. 38.4 i feber. La mig på soffan, hade pyjamas byxor, 2 tröjor, raggsockor, 2 fleecéfiltar och ett duntäcke och jag frös som en tok... Det fick bli två tabletter och efter någon timme gick febern ner. Men den hann komma upp i 39.4 innan den sjönk. Och skapliga svettningar jag fick när febern gick ner... Fiiii fan. Hela jag vart precis fuktig och kladdig. Usch vad jag hatar att vara sjuk.
Men, än så länge känner jag mig piggare idag. :-)
Ikväll blir det Mellon andra chansen choklart. Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0