Ny färg i håret...

Eller ska man kanske skriva med att jag färgar håret ikväll? Alltid lika spännande att se resultatet när man gör det själv hemma i badrummet:-) Sitter med kissen och vovven i soffan. Mimsan har varit med sin farmor idag... Hon har även träffat sin gammel farmor och gammel farfar för första gången:-) R's mormor vart eld och lågor över våran oförskämt söta hund.. Och ja det är så, när man är ute med henne skulle man lätt kunna köra "hundtricket" :-) Folk tycker hon är super söt och både till höger och vänster vill folk ha med henne hem, och undrar vad hon kostar... Ha ha. Helt ärligt, min hund är inte till salu. Never ever. Mina flickor somna jätte bra idag! Oj så trötta dom va! Idag vart det inte heller något speciellt tv- tittande för dom. Ist fick dom leka och hålla igång och när det va fax att sova satte vi oss i soffan och jag läste både den "ståndaktige tennsoldaten" och "nektergalen" när vi läst den sistnämnda sagan sov Nathalie redan i soffan och Evelina va bara till att stoppa ner under täcket så sov hon också...Bra, den förstnämnda sagan har ju så roligt namn så jag kan ju inte låts bli att fnissa varje gång jag läser det. Jag vet, humor är på topp!:-) Nu är det alldeles snart dax att skölja ur färgen ur håret... Spännande! Idag har jag haft en betydligt bättre dag än igår, vilket känns jävligt bra. Hoppas ni också haft en super dag! Adios amigos!! Svar till Sofia: nope, jag jobbar inte kvar som Lokalvårdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0