Postis Per.

Nu sitter hela lilla familjen i sängen och tittar på Postis Per. Eller ja, barnen tittar. R sitter med sin dator och jag med min. Vakna runt en halv åtta idag, utvilad. Och ja, pigg vart jag också efter att jag legat och myst med Mimsan på ena sidan och Nims på den andra. Jätte mysigt!
Jag ska snart göra lite frukost. (Men vågar inte störa i första avsnittet av Pera postis);-P
Nya favoriten.
Senare idag bär det iväg med barnen för att hitta på något som dom uppskattar. Sen vid 15.00 åker vi upp mot huvudstaden där vi ska hämta mamma och pappa. Dom landar vid 17.45 så vi är väl hemma vid sisådär 22 ikväll. (och då räknar jag inte med yttligare förseningar) Farmor och farfar ska ha barnen här hemma hos oss, så Nattis och Evve får ha lördagsmys med dom. Inte barnen imot :-)
Igår efter jobbat åkte vi hem och laga mat. Det blev kyckling (färska kycklingklubbar, färdig kryddade), pomme, olika såser, feta ost och grönsaker. Mycket uppskattat av barnen som fredags mat. :-) Det va faktiskt Nathalie o jag som kommit överens om maten. :-)
Sen spelade jag och Nathalie lite Kalle Kunskap på datorn och jag måste erkänna, hon är bra duktig. Det är inte många ggr man behöver förklara innan hon fattar galoppen själv. Kvällen bjöd också på Postis Pär och lite chips ätande. Så såg våran fredag ut. När barnen somnat tittade jag och R på film, hade lite tända ljus osv, och vad händer? Jag somnar!! :-) Hahaha, som vanligt! Jag är SÅ tråkig! Undrar om jag ens såg 30 min utav filmen.
Nu hoppas jag att ni får en bra lördag! Vädret är underbart föresten. har ju hund så jag är ute tidigt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0