Promenad.

Efter att jag lämna barnen på dagis tog jag jycken och gick på ca en timmes promenad. Skönt att komma ut men man fick klä på sig lite mer idag. Jag hoppas att vädret ska bli ännu bättre idag, då blir det en promenad till vid tolv ungefär.
Annars idag ska jag passa på att städa endel. Det behövs ju både nu och då.. :-)
Igår kväll tittade vi lite på resor. Jag har hittat ett nytt resmål jag skulle kunna tänka mig, Kap verde. Flygtid runt 9-10 timmar och i prisklass med Thailand typ. Annars blir det något lite närmre runt oktober kanske. Vi får se... Jag tycker att det är så nära sommaren.. jag skulle hellre åka i kanske januari. Njaaa, vi får se. Det beror ju på resmålet och vad dom andra vill. Annars har vi ju Egypten, ett ställe jag vill åka till.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kunde tyvärr inte fikat i morgon, planer med Marie =)



Puss

2011-03-16 @ 14:30:40
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0