Soffläge.

Soffläge är min melodi. Ja... iaf idag. Annars brukar jag ju vara ute med ett stycke hund vid den här tiden. Men inte idag. Mimsan har beslutat att de vart soffläge och nu ligger hon som en luddig liten kringla i fleecefilten och sover. Sötnosan :-)
Hostan håller i sig och värken i kroppen känns av. Är ganska frusen också fast jag tagit patent på den andra filten här i soffan OCH har massa kläder på mig. Imorn blir säkert toppen. Kidsen får ta hand om mig imorn.
Pratade nyss med mor och far. Dom hade luskat reda på att min kära morbror och hans Annika OCKSÅ ska åker till Thailand nu ikväll vid 23. Haha.. :-)
För att dra en historia kort - Lasse sa att dom skulle åka till L.A till mamma och pappa. Idag körde han ner mamma och pappa till stationen och när mamma och pappa fråga ut honom om dom syntes i Thailand flinade han bara o sa "Nej det gör vi nog inte.. " Mamma fråga " ni skulle flyga vid 20 va?" "Nej det har blivit försenat till 23" svara Lasse. Mamma och pappa är så JÄVLA nyfikna så det första dom gör när dom kommer till Arlanda (dom bor vid gate 5, typ) så gick dom till någon tjej i informationen och bad henne kolla upp vilka plan som egentligen skulle flyga 20.00 och nu va försenat till ca 23. BINGO! Bara ett plan, ett som ska till Phuket. Haha BUSTED! :-D Så jävla roligt! Hur nyfikna får man vara???:-)
Så nu när jag prata med mamma och pappa stod dom och prata med Lasse och Annika på terminalen. Dom kommer bo ca 3km från mamma och pappa. Åh va roligt dom kommer ha! Genast vart jag lugnare :-D
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hi hi...det visste jag redan =)

Dom kommer ha det så jävla roligt!!!



Puss o kram

2011-03-04 @ 09:09:31
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0