Tisdag hela dagen.

Idag har flickorna varit på dagis. Ja, varför skulle dom inte få gå dom timmarna dom kan även fast jag inte jobbar? Choklart dom ska till dagis och leka av sig några timmar. :-)
Dom har redan bokat eftermiddagen och den består av mellis, promenad i spåret och sen hem för att käka mat och bada. Ja, min stora prinsessa vet vad som gör dagen liksom. ;-P
Jag har redan varit ute 1 timme idag tillsammans med lilla Mimsan. Nu ligger valp kraken utslagen på soffan och om hon bara visste vad som komma skall. Säkert 1 timme till ute i skogen. Kan ju inte klaga på att hon inte sover bra på natten iaf.
Imorse va det svårt att komma upp ur sängen. Vet ni hur mysigt det är med en katt som ligger inborrad vid halsen, på armen och på andra sidan har du en hund valp som ligger på rygg, med alla benen rakt upp i luften och med sin lilla nos i nacken på dig. Haha det är super mysigt faktiskt. :-) Snacka om att man känner sig älskad. :-) Och sen, som om inte det vore nog så ÖSER den stora prinsessan rara ord över mig. Som att jag är världens bästa mamma, att hon älskar mig mest av allt och att jag tagit hennes hjärta. OCH att jag är vacker... Ååååh min lilla skatt! Haha, hon vet precis hur hon ska få mamma att smälta. :-)
Har varit en sväng till stan idag med. Men bara för att vattna mammas och pappas blommor, fixa med posten osv. Allting såg fint ut och blommorna lever. Varenda en. :-) STOLT! Köpte ett hjärta till mitt ljusfat i köket och ett gäng tulpaner. Dom första tulpanerna för i år, faktiskt.

Vi är för Evigt. Nu och föralltid.
It's never too late to live happily ever after.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tjuuuusigt hörru!

Och tur för dig att din mammas blommor lever och frodas, dyrt annars ;-)



Åh jag skulle få panik med alla djur i sängen, jag verkligen HATAR det. Sov med stängd dörr i Stockholm till grabbarnas stora förtret....äeh, jag kan verkligen inte sova annars. Det är ju inte som att de sover i tolv timmar i sträck direkt, katterna alltså.



Hoppas du får en mysig kväll, glöm ej att DH börjar i dag =)

Puss o Kram

2011-03-15 @ 19:32:09
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0