Välkommen fredag!

Äntligen helg. Gud så skönt... Få vara hemma hela familjen igen. Barnen mår bättre idag, Evelina är ytte-pytte lite gnällig, men det är nog för att hon har ont i halsen. Nathalie är pigg och är precis som vanligt förutom lite hostig. Skönt! Jag därimot har haft en och annan febertopp i natt, det har väl inte direkt varit någon höjdare... Men, det finns ju ingenting inte lite piller kan göra. :-) Nu känner jag mig bättre men med tanke på mitt utseende kan man tro att jag haft 7 svåra år. Usch fy fan....
Just det, minns ni att jag skrev att jag skulle göra något speciellt igår kväll? Det gjorde jag också...
Och här har ni resultatet
Jag va inne hos grabbarna på Lucky 7 för att föreviga flickornas namn på min underarm. Namnen är ganska långa så jag valde att sätta båda namnen på vänster underarm. Valde även en stil som har lite krullidutter men som ändå ska vara lätt att läsa. Och till den som frågar vad det står.. Ja, då blir svaret - LÄS!! :-)
Vart iaf super nöjd... Men det gör mersmak. Funderar på vad jag ska göra nästa gång. Redan :-)
Nähä.. Vi ska fixa till oss lite och sen måste vi till stan o handla. Gud så roligt... Helst när man mår såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0