Våran dag.

Idag har det blivit endel gjort faktiskt. Jag har städat badrummet. (oj vad man måste putsa för att hålla det tjusigt och vitt) Jag har plockat in alla ren tvätt som jag hade lyckats bygga berg med inne i tvättrummet. Jag har varit nere en sväng till ica och fyllt på det som behövde fyllas på. Svärmor va här en sväng men kände sig inte helt bra så hon åkte hem igen. Flickorna och jag tog på oss ordentligt med kläder och åkte bort en sväng till spåret i skogen och va ute och promenera. Efter det vart det mat, sen efterrätt i form av apelsin (som dom själva önskat) och nu ska vi bada efter att tjejerna lekt någon timme. Vilken skön dag, faktiskt! R jobbar och jag lägger flickorna om sisådär 1 timme. Håller tummarna hårt att det ska bli något jobb den här veckan. Vore ju skönt... Att jobba är semester! :-D
Ikväll är det mycket bra på tv. Längtar efter att få mysa ner mig i soffan och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0