Varför jag HATAR vintern???

Jag hatar det. Jag HATAR det!! JAG HATAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATAR!!!!!!!
Nu vill jag att dom förbannade minusgraderna ska bli plusgrader. Jag vill att snön ska töa bort, fort som fan, så vi istället kan få en underbart grön, mjuk och härlig gräsmatta!! Och vet ni vad jag vill mer?? Att alla JÄVLA sjukdomar ska ta slut!!! För säkert sjunde gången den här jävla vintern kräks Evelina. Fy fan vad jag hatar det här!!!
TUR att jag inte fick jobba den här veckan... Det hade varit skit roligt att få vara hemma och VABA IGEN!!!!!!!
Jag är så jävla less på den här årstiden nu så jag mår illa!!!!!!!!!!
Jag hoppas att Evelina är den enda i familjen som blir sjuk. Jag ORKAR inte att det ska börja gå runt igen! Buhu... jag gråter snart!:-(
Som vanligt är det bara att torka, tvätta och trösta som är den enda medicinen för denna sjukdom.
Jag hoppas det är grönt imorn. Imorn ska jag nämligen göra en sak som inte ens min andra hälft vet om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0